top of page

אלף דרכים לתיקון

כמו שאתן וודאי יודעות יש הרבה מאוד דרכים לחלות/ להרגיש לא טוב/ להיות אומללים. יש מחלות שנובעות מטראומה, יש שנובעות מתזונה לקויה, יש מרגש מודחק, יש מפעילות לא נכונה עם הגוף, יש מהרעלות למינהן וכו' וכו'.

כשיש בעיה שאנו רוצות לפתור יש מספר אינסופי של דרכים לריפוי!

אני אכתוב את זה שוב כי זה ידע חשוב מאוד:

כשיש בעיה שאנו רוצים לפתור יש מספר אינסופי של דרכים לריפוי!!!

זה נשמע לא סביר לרוב האנשים. כי אנחנו סובלות, לפעמים הרבה מאוד זמן, ולא מצליחות לתקן. אני מכירה הרבה מאוד אנשים שסובלים במשך שנים מאותה הבעיה, ולא רק שאין שיפור, יש גם החמרה. ויש גם חברים או רופאים שמגדילים לעשות ומסבירים לך שבגילך אין מה לעשות, שהגוף בנסיגה עד למוות (גם אם לא בשפה כזאת בוטה).

ואני אומרת שיש מספר אינסופי של דרכים. אז איך זה יתכן?

השלב הראשון בריפוי זה תקווה ואמונה. מי שאומר לכם שאין תקווה עושה לכם עוול מאוד גדול (גם אם לא במכוון). אדם שאין לו אמונה בריפוי לא ירפא. ולכן התפקיד הראשון של כל אדם העוסק בבריאות ורפואה הוא לחזק את האמונה. יש כל מיני אנשים שנרפאו ממחלות קשות מאוד ואנחנו קוראים לזה "נס רפואי". זה לא נס - זאת עוד אפשרות.

יש ספר נפלא בנושא - "אהבה, רפואה וניסים". כתב אותו רופא בשם ברני סיגל. הוא חקר את האנשים המיוחדים האלה שהצליחו להרפא ממקרים קשים של סרטן והוא מלמד אנשים אחרים להיות מבריאים שכאלה. יש גם רופאים כאלה!

אז עכשיו שהבנו שיש אפשרות, אתן וודאי שואלות "איך עושים את זה?"

אני נתקלת בכל מיני שיטות ריפוי שמכריזות על עצמן כ"הדבר הנכון". הם אומרים לנו שהדרך שלהם נכונה ומגיעה לשורש העיניין, בעוד האחרות שטחיות. אני לא אוהבת את זה. אני חושבת שכל שיטות הריפוי הקיימות מעידות על עושר ועל שפע. אנחנו יצורים מורכבים אז למה שלא יהיו הרבה נתיבים לריפוי?

כשאתן רוצות להרפא, או להרגיש יותר טוב יש בחירה: תזונה, טיפול אנרגטי, טיפול פסיכוטרפי, סדנה, אימון, עבודה תודעתית, צמחים, מגע, דיקור ועוד ועוד ועוד. וכל אחד מהדברים מתחלק לעוד הרבה חלקים. ולפעמים דברים שלא ציפיתם שיעזרו- עוזרים - למשל לי אחד הדברים שהכי עזרו לכאבי מחזור היה טיפול פסיכולוגי שהלכתי אליו...

לחלקנו בחירה זה דבר קשה ומכביד. ומרוב התלבטות לא מתקדמים... אז אני אומרת עדיף לנסות ולטעות ולשנות דיעה מלהזניח בעיה. לדעתי כדאי לבחור לפי הקטגוריות הבאות:

1. מטפל טוב שיש לך כימיה איתו (הרבה יותר חשוב מהטכניקה).

2. שיטה שמושכת אותך ואת חושבת שתוכל/י להתמיד בה (למשל לא ללכת למישהו רחוק מידי ואז להפסיק כי זה דורש יותר מידי).

3. שילוב של שיטות והתמדה.

אם לא מצליח לא להתייאש ולבדוק מה צריך לעשות אחרת כדי שזה יעבוד (להחליף טיפול/ להתמיד יותר/ להוסיף עוד דרך/ לשנות גישה וכו').

אז שיהיה בהצלחה. מוזמנות ומוזמנים להתייעץ איתי על הדרך הטובה ביותר עבורכן.

bottom of page